Umrn93altinmala benim ilk aydan sonra feci bi dökülme oldu acayip korktum. Eczaneden Zivagus 3’lü şampuan seti aldım 7,5 aylığım daha 2. kutuya yeni geçtim. Kesinlikle saçıma çok iyi geldi dökülme durduğu gibi saçları ipek gibi yapıyor tavsiye ederim.