Edali87 yok kuzum ya benim ameliyattada sonrasındada ağrım olmadı zaten o kadar sık ağrılesici yapıyorlar ki ben eve çıkınca bile vermidon verdiler onu bile hiç içmedim öyle söyleyim sadece ilk yürümek için kalkarken biraz sıkıntı yere bakma karşıya bak bir kaç adım ayrımı bitti gitti ilk başlarda sadece yatıp kalkmak zorluyor oda yan dönerek yatıp kalkarsan bir haftada falan normal hayata dönüyorsun bazılarında baş ağrısı oluyor onun içinde kahve içebilirsin bendede oldu ama kahve kesiyor ağrıyı İnan korkulacak birşey değil