Çok fazla kordon dolanması, bebeğin suyunun çok azalması, kakasını yapması, annenin çatısının uygun olmaması, bebeğin 4 kg ve üzeri olması durumlarında sezeryana alınıyor doktorunda yapabileceği bişey olmadığı için sezeryana diyor sizde bişey diyemiyorsunuz 🌝