Emirsmom18 o kadar çalıştım pisliğin içinde 2 yıldır grip kovid nezle vs. olmadım. bu hafta oldum. gebelikten önce her gün omega 3 d vitamini çinko kullanırdım sebze ağırlıklı beslenirdim. maskeler zaten koruyordu. ama şu an nasıl hasta olduğumu bilmiyorum gerçekten. evden dışarı çıkmıyorum eşim de hasta değil. 4 gündür burun tıkanıklığı im var. ilk günler boğaz ağrısı ve halsizlik de vardı. bir diş sarımsak yutup üzerine 1 çay kaşığı bal yedim. bunu sabah akşam 2 gün yaptım. 3. ve 4. günler de ilikli kemik suyu yaptım. çorbasını. onu içtim. bi de tavuk suyuna çorba. dün de şırınga ile tuzlu su çektim biraz zor oldu. ama çok güzel burnumu açtı. gece de terledim 2 3 kere üst değiştirdim. bugün de yürüyüşe çıktım ter atayım diye.
aile hekimine sordum d vitamini 9 damlaya çıkar bol meyve ye dedi