Eymen_Enis_Ser ilki neydi ki? Ayrıca bence sezeryandan neden korkuyorsun ki sonradan yaşadığın ağrılardan mı çünkü doğum anında bi acı hissedilmiyor yaşayanların anlattığına gör yani ben normal doğum yaptım ilkinde suni sancı ve 27 saatte oldu doğumum yani çok hoş anılar bırakmadı bende ilk doğumum ama ona rağmen korku yok içimde rabbim ne olursa olsun normal de olsa sezeryan da olsa bi şekilde bize kolaylığını veriyor anneler çok güçlü 😊🤗 sen doğumu düşünme bence düşündükçe korkarsın bırak anı o anda yaşaya korkuyu da heyecanı da o anda yaşa şuan hamileliğinin tadını çıkar 😘