ilknurd_98 Kızlar siz doğumdan sonra göğüs yarası olmasın diye düzenli olarak neler yaptınız ve faydasını gördünüz mü?
Sblatc ilknurd_98 aynen benimde en korktuğum şeyler arasında. Son haftalara doğru sanırım göğüs ucuna yağ falan sürülüyor.
_ipekkkkk ilknurd_98 Ben şimdi balmumu alıp krem yapicam çok memnun olan var şimdiden sürmeye başlayacağım Araştır canım balmumumu istersen 🌸
Yasemin_in68 ilknurd_98 yara olmaması için daha doğum yapmadan son aylarda zeytinyağı sürüyorlar canım sonra streç film kapatıyorlar yumuşasın diye Ben yapmadım Doğum sonrası çok kötü yara oldu O zman yaptım Baya baya faydası oluyo Yumuşatıyo Yoksa bebek kuru kuru memeni tutunca offf çok can yakıyo
Mervenurns Ben su anda 36. Haftaya girdim bu pazartesiden itibaren göğüs uclarım sarı sarı iltihap bağlar givi oldu doktorum fito kremini yazdı düzenli kullanıyorum su 4 gün oldu kullanalı baya bir iyileşti kızlar doktorunuza da danışabilirsiniz
ilknurd_98 Yasemin_in68 ayyy geçmiş olsun o zaman en kolayından zeytinyağı sürmeye başlayayım ben de çok teşekkür ederim canım 😍
Kilicbebek ilknurd_98 olan kişilerden duyduğum tahinin yağı efsane etkiliymiş bende bir şişede hazırda bulunduracağım