Kızlar merhaba 3 gündür yürürken vajinam yırtılmış gibi acıyordu yürürken arada nefesimi kesen batlamalar yaşıyordum. Bu gece de adet ağrısıyla uyandım sol kasığımda daha baskın bir ağrı yürüken biraz hafifliyor ağrı. Sabah 7.5 gibi kalktım 8 de tekrar yattım şimdi yine uyandırdı ağrı beni. Yan yatınca şiddetleniyor düz yatınca ya da yürüyüş yapınca hafifliyor. Doğum sancısı böyle birşey mi yoksa bunlar yalancı sancı mı ama yalancı sancı dinlenince geçiyor diye biliyorum. 2 gün çnce kontrolum vardı ultrasonla bakıldı herşey normaldi kafası 37+3 e uyumlu doğum kanalına girmeye başlamış demişti. Haftaya nst var. İlk gebeliğim korkuyorum. Evde de tekim 🤷🏻♀️