
hanımlar emzik ne alıcaksiniz eczanelerde satılan wee baby icin cok şikayet gördüm toz tuy cok toplayan bir emzikmis ? herkes ya
philisps avent diyor ama oda bebekli resmini koydum size bebeğe büyük ve ağır gelmiyormu sizce sonra bibs markasinida cok söylüyor ve övüyorlar kaucuk özellikli olanini
chiccoda var kafam çok karisti