bircanozyn bu konuyu çok batıl yerlere çekenler var hiç kendinizi korkutmayın bu vücudumuzdaki bi çeşit mantardan kaynaklanıyor. Önceden bende uyandığımda elimde lekeler görüyordum. Bi gece uyumadan hemen önce tırnaklarımı yemiştim, tırnak ısırma koparma huyum vardı. Sabah uyandığımda bütün ısırdığım tırnaklarımın etrafında vardı. Bilimsel birşey yani ve zararsız korkmayın boşuna 😇🙏🏻