Kızlar bugün 26+5 haftalık oldum ve şuan şeker yüklemesi için doktoruma geldim. İlk kanı aldılar ve içeceği içtim, simdi de 2. Kan için bekliyorum. O sırada muayenemi oldum. Doktor her şeyin çok iyi olduğunu söyledi. Bebeğim 33 cm ve 880 gr. olmuş. Sizce nasıl ?