Cilekliruyam elfmoom kameranız varsa o zaman android alın benim için kamera önemli o yüzden iphone tercih ettim. İphone bide sağlam oluyor. Onun dışında bi özelliği yok açıkcası şarjıda yetmiyor zaten
elfmoom Cilekliruyam benim iphone almamın sebebi donma kasma gibi sorunlar yaşamamaktı. ben deniz kenarında yaşıyorum androidler kafayı yiyor🤷🏼♀️
Piraye2021 Birumuteses29 Samsung a52 , poco X3 NFC ben ve arkadaşımın kullandıklarını memnunuz. Iphone 7 plus dan geçtim asla ıphone almam bir daha şarj problemi ömrümü yedi
Civcivim000 Birumuteses29 galeride görünmeme kısmı telefondan değil ayarlarla alakalı benimki düşüyor ama arızalıysa ayrı tabi inşallah içinize sinen bir telefon bulursunuz
Cilekliruyam elfmoom evet işte donma kasma yapmıyor sağlam telefon ama şarjda dayanmıyor powerbank ile yaşıyoruz dışarı çıkınca 😂