esrasavas Merhaba,
Tansiyonunuz normal ise; gözünüzdeki vitreus - retina tabakası ile ilgili bir durumdan da, bu ışık parlamalarını görüyor olabilirsiniz özellikle gözlerinizde miyop problemi varsa.
Bir göz doktoruna gidip, damlalı olarak göz dibi ve periferik retina muayenesi yaptırırsanız iyi olur derim, naçizane. Damladan dolayı, muayene günü bulanık görürsünüz, o yüzden yanınızda bir kişi mutlaka bulunsun. Puslu, bulanık görme ertesi güne geçer.
Geçmiş olsun.