1suranur1anne Dün üniversitesiyle gittim herşeyi söylüyor bunu yaşayan varmı arkadaşlar bagrsakda parlaklık görüp doğum eden veya sonradan kaybolan oldu mu lütfen yaşayan duyan yazsın ya
Deniz2961 1suranur1anne bağırsakta değilde kalbinde vardı elhamdülillah sağlıklı bir kızım var o parlaklıkta kaybolmuştu DGM.snrasi kontrolde
EylmGny 1suranur1anne 22.haftadan 33. Haftaya kadar görülmeye devam etti daha sonra kayboldu ve saglikli bir şekilde dünyaya geldi çok şükür.Ama ilk öğrendiğimde çok korktum çok uykusuz kaldım.Hamileliğimin ilk haftalarinda kesenin üzerinde kanama alanım vardı bunun neden olabileceğide söylenmişti bana .