Dnurr Merhabalar 😊 Henüz 13.haftamıza yeni girdik ikili test için doktora gittiğimde cinsiyetinin kız olduğunu söyledi.Bu kadar erken öğrenen var mı?Sizce doğru mu?
Gnscgla Dnurr evet aynı hafta kardeşim kız bebiş bende erkek öğrendim bugün netleşti doğru kardeşiminkide doğru
Dnurr Bry_ ben de öyle düşündüm çıkıntı görmeyince kız dedi muhtemelen sağlıklı olsunlar inşallah cinsiyet önemli değil ❤️
Dnurr EylmGny bu sene kız senesi galiba benim çevrem hep erkek ama burda duyduklarım kız diyor hep 😂 sağlıkla gelsinler inşallah 😍
Cglnrskmk Dnurr 11.haftada doktor çıkıntı gördüğünü ve erkek olabileceğini söyledi. Tabi bizi yanıltabilir bir sonraki kontrolü bekleyelim dedi. Ama ben öğrendiğimden beri erkek hissediyorum🙈 en önemlisi sağlıkla gelmesi 🥰
Dnurr Cglnrskmk ben de erkek düşünüyordum her gören de senin oğlun olur diyordu doktor kız dedi 😂 sağlıklı olsunlar gerisi önemli değil ❤️