Selam anneler ☺️. Sorum şu ki 20+1 haftalık hamileyim ve uyurken sağa veya sola yatmama rağmen kendimi hep sırt üstü buluyorum. Bebeğe kan akışının az gittiğini biliyorum o pozisyonda ama uyur hâlde olduğum için asla düzeltemiyorum kendimi. Ve kaç saat o şekilde yattığımı da bilmiyorum. Sabah uyandığımda kendimi kötü hissediyorum acaba bebeğe zarar vermişmiyimdir diye. Sizler ne yapıyorsun Benim gibi yalnışıkla da olsa sırt üstü yatan var mı ? Yoksa yalnız mıyım ,🙄😘