Babyiveannesi Kızlar gece ikiden beri haatanedeyim daha yeni eve geldim 4 saat boyunca doktor beni nts ye bağladı ama hiç acilmam yok 40 haftamdayim doktor bana eve git 4 saat sonra gel dedi acaba yatış mi yapar devlet Hastanesi’ne gidiyorum bu arada
Kbrayankkk2 Babyiveannesi devlet öyle ben 3 gün yattim açılma yoktu 4 cmden baska en son ozele gittim de sezeryan oldum kendi istegimle
Kbrayankkk2 Babyiveannesi Suyun patlamasi önemli valla patladiktan sonra açılma oldu ne çare sezeryani sectim😂
Babyiveannesi Kbrayankkk2 benim suyun gelmedi 40 haftama giricem bu akşam acaba şimdi özele gitsem beni bu akşam sezeryana alin dersem alırlar mı
Kbrayankkk2 Babyiveannesi Sana göre olmuyor sancin cikmasi lazim ntsde benim çıktı bekledim bi gün daha yarin geleyim diye aksam olmadan suyum patladi öyle girdim ben ntsde sanci olursa aliyolar bende çıktı ben o halde eve geldim