Fadimegvn ilk bebegim henuz kullanmadi kiyafetlerini ama ben hep acik renkler aldim acik mavi beyaz acik gri krem vb.. hepsini bir yikadim makinanin hassas programinda. Oda 30C.. ilk defa yikadigim icinde kiyafetlerdeki yikama talimatina uydum ordada 30C yaziyodu