01ozlem_ctnky Günaydın anneler. Ben evlenmeden önce lazere başlamıştım hamilelikten önce de her ay düzenli gidiyordum. Doktoruma sordum hamilelikte devam edebilir miyim diye bir sıkıntı olmaz devam edebilirsin dedi. Sizlere de sorayım. Var mı hamile iken lazere giden ya da devam eden ?
Maman-M-E 01ozlem_ctnky hamilelikte parfümden deodoranttan dahi vazgeçtim. Temizlikte sabunlu su yer silme suyundan başka kimyasal kullanmadm kaldı ki lazer . Ben olsam yapmazdım. Merkezle konuşur randevularımı hamilelik sonrasına ertelerdim . Zaten değişen hormon dengenizden dolayı pek de bişey anlamazsınız
01ozlem_ctnky Fulyaaa1 Benim gittiğim yer sorun yaratmadı. Doktorunuzun izni olduğu takdir de tamam dedi ama bilemedim ben yine de ya. Siz gittiniz mi ?
Fulyaaa1 01ozlem_ctnky hayır gitmedim. Gitmem de içim rahat etmez ayrıca hamilelik dönemin de hormonlardan kaynaklı etki etmiyor. Doğum sonrası devam etseniz daha sağlıklı sonuç alırsınız
Saaki Lazer ışınları her ne kadar bebeğe ulaşmasa da anne bu ışına maruz kaldığı için önermiyoruz ve bir çok doktorda önermiyor illa yaptırmak istiyorsanız güzellik merkezleri imzalı kağıt alır gerekli Bilgi verildi oluşabilecek tüm aksi durumlardan kurumumuz sorumlu değildir diye … Zaten gebelikte hormonlar değişiklik gösterebilir bu süreçte ağda ile devam etmeniz daha doğru olacaktır 🌸
01ozlem_ctnky Doğru söylüyorsunuz ya, zaten içim hiç rahat değil doktorum öyle söylediği halde. Hamilelikten bu yana da hiç gitmedim. Sizlere sorayım böyle bir durum yaşayan var mı acaba diye. Teşekkür ederim önerileriniz için.