Bebeğim bugun 9 günlük oldu sabah bezimi açtım göbek düşmüş. Fakat o sıyahlıgın tamamı düşmemiş. Yanı bizim göbeğimiz gibi gözükmüyor orada siyah bas tarafı hala duruyor..o da sonradan mı düşüyor yoksa bi gariplik mi var ilk bebeğim bilmiyorum o yüzden