deletedmom27371 Babyontheway benim doktorum değil fakat 12. Haftamda sağlık ocağı monovit d3 damla kullanmamı söyledi. Doktoruma kontrolüm de 13. Haftam ve ilk defa gideceğim numarası falan yok kuzenim de aynı doktora gidiyor ona sordum dedi bana böyle bişey vermedi 16. Haftada başlattırıyor böyle şeylere bende kullanamadım. İyi mi yaptım kötü mü yaptım bilmiyorum. Damlanın üzerinde doktorunuza ve eczacınıza danışmadan kullanmayın yazıyordu bende kontrole 1 hafta kaldığı için kullanmadım. Şuan sadece regenesis Max kullanıyorum