Esramusti Merhabalar izni 24.haftaya başladığımizda mı alabiliyoruz doldurunca mı? Bir de Benim 24.haftanin başlangıcı 1.donem son 2 haftasına geliyor o zaman çıkmasam 15 tatilden dönüşte 2. Dönem başında direk çıkabilir mıyım bilenler yazabilir mi?
Reyhan561 24+0 da kadın doğum uzmanından ya da aile hekiminden rapor alıp bağlı bulunduğunuz kuruma verebiliyorsunuz benim kurumumda geç de ayrılan oldu sizin nasıl olur bilmiyorum
1234oglak Maaşı zaten alıyorsun bence 24’te direkt ayrılabilirsin. Zaten izin 32. Haftaya kadar. Erken geç ayrılman bir şey değiştirmiyor. Yine de sor başkalarına da. Ben 24+1’de almıştım sıkıntı olmadı.
Esramusti 1234oglak evet ama 1.donemin son 2 haftası olduğu için benim yerime ücretli öğretmen bulurlar bulamazlar çocukların sınavı var sıkıntı olmasın diye düşünüyorum
Symkadi Ben tam 24 haftalık olduğum gün aldım , bence ertelemeyin çünkü sonra size eklenmiyor o izin . İzne çıkın keyfinize bakın 👍🏻