Benim de ilk gebeliğim ve bir kaç kişi şeker yüklemesi yapmamam gerektiğini söyledi sonra araştırdım ve zaten yüklenen şeker 2 dilim baklavaya eşitmiş. Ve daha sonra bir tanıdığımdan duydum o da hamileliğin de yaptırmamış ve şeker ile ilgili birşey çıkmış bebeği karnında ölmüş onu duyduktan sonra şuan kimseyi dinlemiyorum bile. İnstagramda çok ünlü bilgili kadın doğum uzmanları bile öneriyor