Benim annemle abim corona olmuş bugün sabah 6 da ogrendim 1 gün önce abimin yanındaydım ne olur ne olmaz akşam test yapicam normalende hamilelikten dolayı agrım olur ama ondan dolayı mi korkuyorum karnım belim çok ağrıyor 31+2 haftalık hamileyim birşey olur mu?