Merhaba arkadaslar 24+3 deyım hafta olarak..bu zamana kadar 5 kılo aldım doktorum normal dedı ama son 3 ay cok kılo alınıyormus..Ben son ayda cıddı bı kılo artışı yasamak istemiyorum ..son 3 ayda kılo almamak ıcın ne yapmak lazım..sadece bebegım alsın istiyorum