annesialisi merhaba benimde bat bugün henüz regli olmadım. Karın ağrısından duramıyorum. Normalde hiç sancım olmazdı. Adete 3 gün kala beta 3,68 çıkmıştı. 5 in altı negatif biliyorum ama bazı arkadaşların postlarını yorumlarını okudum. Sonradan yükselenler olmuş tabi yükselmeyenlerde var o yüzden çok ümitlide değilim. Sanki adet olacakmış gibi hissediyorum. İkide bir şimdi oldum olmadıysamda akşama olurum fln diye lavoboya gitmekten bi hal oldum 🙈 Beklemek çok zor. Allah herkese sabır versin. İsteyen bütün kadınlara sağlıklı bebekler sağlıklı gebelikler nasip etsin İnşallah bana da 🤲🏻💕 Gidip tekrar kan vermeye cesaretim yok. En iyisi bir iki gün beklemek. Regli olursamda artık bir dahaki aya devam ☺️😅🌸