Asyaltiparmak Kızlar sağdan hamile kalanın oğlu soldan hamile kalanın kızımı oluyor ? Varmı bu tezi çürütücek olanlar ?
Deletedmom93428 Asyaltiparmak nerden hamile kaldığınızı nasıl anlıyorsunuz kız röntgen mi sizin gözler
EylmGny Asyaltiparmak maalesef yok bir kızım var simdide 14 haftalik hamileyim 😄 ikiside sağda gibi bilemedim.İkincinin cinsiyetini bilmiyorum henüz.
Sedarda Asyaltiparmak hamile kaldigimdan beri sağ tarafım sis ve sert,doktora gittiğimde hep sağ tarafta görüyordu bebegi,14 haftalığım hala sağ tarafım sert,geçen hafta %90 kız dedi.Oglumu hiç hatırlamıyorum nerdeydi🙈
alparslanannesii1661 Valla nerden hamile kaldim bilmiyorum da oglum oluyo ne sagimda ne solumda surekli dolanıyo nerden anliyomus sagdan mi soldan mi 😂😂 iliski sonrasi kocaya rahim filmimi cektiriyoruz😂
EylmGny Saelif ☺️ yok kızım 17 aylık. İkinci bebeğimi bekliyorum. Ultrasonda gözlemlediğim kadarıyla ikiside sağ tarafta ikinciyide kiz tahmin ediyorum.
elfyldrm1234 14 haftalık hamileyim 2. Bebeğime ilk kalp atışlarını duymaya gttigimde doktor soldan yumurtlama olmuş böyle durumlarda kız oluyor dedi 12 haftalık tekrar kontrole gttgimde kıza benziyor dedi
Gnscgla EylmGny canım alakası yok bende dediğin gibi inandım buna kızım var benimde şimdi hamileyim 16haftalık aynı taraftaydı sağda bu erkek bu saçma bence inanma
EylmGny FirtinaEbru Bana da pek mantıklı gelmedi 🥰😄🌷 tesekkür ederim bu arada cinsiyet tahmini yapar misiniz profilimde ultrason görüntüm var cok merak ediyorum.
muallimehanimmom5 Asyaltiparmak ya cinsiyet sadece erkeğin spermi belirler kadına alakası yok ki😵💫 bu doğru olsaydı tek yumurtalığı olanların tek tüp olduğu için hep aynı tarafta döllenecekti ve tek cinsiyet olması lazımdı Ama tek yumurtalığı olup hem kızı hem oğlu olan bir sürü insan var bunl ilgili post bile açılmıştı 😆 alın size en güzel tezinizi çürütecek sey 😜
muallimehanimmom5 Asyaltiparmak cinsiyeti belirleyen erkek spermleri olunca mantıksız geldi 🙄 kadın her türlü x kromozomu verecek onun sağ taraf yada sol taraftan yumurtlaması nasıl sonucu değiştirebilir ki🤷🏻♀️ Şaşkınım cidden bilimsel açıklaması var mı acaba bunu.
Asyaltiparmak muallimehanimmom5 Bilimsel açıklamısını bilmiyorum ama şöyle düşünebilirsin sol yumurtalk x spermini içine kabul ediyordur sağ yumurtalık y spermini bana hep bu şekilde geliyor