Merhaba sleepy bez aldık stok yapmadık bir paket aldık sadece ama dün arkadaşım beneğini attı yeni doğan erkek bebek ve bebek aşırı pişik olmuş. Artık iltihap derecesinde. Ben sleepy yorumları güzel diye aldım. Başka bez de mi almalıyım. Eskiden kuma sararlarmış bizi. Şimdi bebek bezi bile ayrı dert. Ben cidden ne yapmalıyım. Bebek pişik olmadan anlaşılmıyo mu acaba o hale gelmeden mi değiştireyim bezini yoksa şimdiden başka bez mi kullanayım?