Kızlar doğumuna 20 gün falan kaldı ayaklarım çok şişti dün dışarı çıkmam gerekti en büyük ayakkabım bile olmadı eşimin botlarini giydim onlarda kocaman komik oldu ama mecburen giydim yeni büyük ayakkabı alsam doğumdan sonra elimde kalacak nasıl yapsam bilemedim acaba doğumdan ne kadar zaman sonra ayaklarım eski haline döner.😔