gvncelf Evden çalıştığım için çok hantal bir gebelik geçirdim. Doğuma etkisi olumsuz oldu. Gebeligime dönebilecek olsaydım daha az kesimin ve dikişimin olmasi için perine masaji mutlaka yapardım. Bol hareket, pilates topu ile egzersiz, yuruyus bunlar çok önemliymis.
Ama korkma bebeği kucağa alınca zor bir doğum da olsa unutuluyor o heyecanla 🥰
Doktor günün doldu deyip suni sancı teklif ederse ve her şey yolundaysa kabul etmeyip kendi sancılarını bekle bence. Çünkü 40+0 da doktorun önerisi ile suni sancı ile başlatmayı kabul ettim ve zor oldu. Belki de bir hafta daha beklesem kendi sancimla daha kolay dogurabilirdim. Açılmayı kolaylaştıracak her şeyi doktoruna danışarak denemelisin