Husniye8 Kzlar 35 haftalık oldum.dün gecedendir bel agrım çok var karnmda çok ağriyo ustelik ishalde gitmye başladım.resmen uyuyamadm.korkuyrm bebegme birsey olur diye.karnm cok sertlesiyo.dun resmen dedim smdi doguracam o kadarki karnım sertleşti.
Husniye8 Husniye8 llFatma normal dogum tarihi oyle yani.normal dusunuyordum ama geceden sonra kesinllikle sezeryan diorum artk 😏