Gokcin Hayırlı geceler canlar dün kontrol vardı gittim suyun az azalmış uzan dedi alttan muayene etti 2 kere açılma yok ama olucak dedi bir parmagim kadar var dedi. Simdi de belimden sancı giriyor adet sancısı gibi napmaliyim ?
DamlaMetin Gokcin Allah yardımcın olsun bir avazda kurtulursun nasıl olduğunu bile anlamazsın inşallah benim de 34+1 hiç gelmeyecek gibi hemde çok korkuyorum inşallah çok kolay geçer doğumun dua edicm sana 💕💕
Eliffff Gokcin canım bol bol eğilip kaşkma hareketleri yap.sıcak duş al açılmayı kolaylaştırıyomuş bunlar
DenizUsta Allahım bır avazda kurtarsın ınsallah 1 parmak 1 cm açılma demek dıye bılıorum hemen gitmeyin evde bıraz daha bekleyin duş alın ımkanınız varsa merdiven inin çıkın hareket halinde olun o zaman açılmanız ilerler sancılarınızıda kontrol edin ne kadar sıklıkla gelıor diye
Gokcin Seymaas ZeynepCalisAkkurt Eliffff DamlaMetin DenizUsta canlar dua edin nolur nişanım geldi şimdi
ZeynepCalisAkkurt Allah yardimcin olsun ins bi avazda benimde gunum bitti 40+3 bugun sabah kontrolum var doktrum suyu patlamak istiyo Cok beklerse kilosu artar diye iki cm acilma var ama sancida var devami gelmio ne etsem sasirdim bnde kizlar dualrinizi bekliyorum suni sanci almadan kendi sancimla olsun istiyorummm🤭🤰🏻
Seymaas Kızlar 39+5 im benimde belime 10 15 dk da bir şiddetli sancı girip çıkıyor doğum sancısı mi sizce
DenizUsta Gokcin çok çok sevindim allahım analı babalı büyütmeyi nasıp Etsin insallah şimdi nasılsınız ıyımısınız?Dogumun nasıl geçti?
SeherMertcanMehmed Gokcin hayırlı olsun Allah sağlıkla büyütmek nasip etsin. Darısı başımıza inşallah cnm 😊