Rina Ovülasyon testinde yumurtlamayı kanama başladıktan sonra kaçıncı gün gördünüz? Aklında kalan olduysa paylaşabilir mi?🙏🏻
Rina melikeguneyozalp Sizin yumurtlama erken olmuş demek ki. Ben de bugün testlere başlayacağım. Normalde 14. gün oluyordu bende ama kimyasal gebelik değiştirmiştir belki.
Rina Meryemce92 Benim de normal düzenim sizinki gibi ama kimyasal gebelik değiştirdi mi acaba diye düşündüm.
melikeguneyozalp Rina 2. Ovülasyonda hamile kaldım ben ilk yaptığımda 13. gün görmüştüm kimyasalla alakalı olduğunu düşünmüyorum her ay yumurtlama günleri değişiyor.😊
Rina melikeguneyozalp Benim hep sabit 14.gün yumurtlama oluyor, ovülasyon testi de yaptığım için biliyorum. Bu ay belki kimyasal ile değişir mi acaba diye aklımda soru işareti olmuştu😇