Busrakbrt Kızlar yenidoğan bebeğin aşırı derecede öksürüyor henzu 8gunluk Dr goturdum antibiyotik verdi ilerlerse hastaneye yatircam dedi naomam lagzim acil uardim edin çok kotu hirliyor
Aylinkorkmaz Busrakbrt merhaba çok geçmiş olsun. Durumunuz nasıl iyisinizdir inşallah ? Biz de dün hastaneye yattık 11 günlükken. Hapşırıyordu kötü öksürüyordu ve hırıltısı vardı serum takılı kolunda şimdi 6 saatte bir de hava veriyorlar
Pirayeada Çok dikket edin yeğenim nefes alamıyordu acile götürdü kız kardeşim. Hava cihazı aldılar eve ve burun açıcı aldılar rahatladı 1 buçuk yaşında..çok geçmiş olsun.