Serenbayram1 Selam anneler 33. Hafta’dan merhaba 🙃 uyku problemi yaşayan var mı ?? Nerdeyse gece boyunca uyuyamıyorum 😢 Siz neler yapıyorsunuz ??
Havva-celik Serenbayram1 bende o durum var dün ne güzel uyudum bugün yine erkenden kalktım 😞 hayırlısıyla zaman geçseydi doğumdan da korkuyorum sezeryan olucam oda uykumu kaçırıyor 😞
Nisann26 Serenbayram1 Gece uyuyorum ama saat 05:00 dan bu yana ayaktayım, ufak bir kıvılcım yetiyor uyanmam için. Eşimde vardiyalı çalışıyor, şuan oda yok.. Çok zor uykusuz kalmak🙄
Serenbayram1 S02_ Allah yardımcımız olsun sizin ki daha yakınmış eminim ki daha da zordur sağlıkla alın insallah kucağınıza 🙃
S02_ Serenbayram1 amin Allah razı olsun canım benim 😘 gözüm acıyo uyumak istiyorum ama ne sola yatsam rahatım var nede sağa oyüzden döne döne sabah oluyo zaten 😓🤦🏻♀️
yamacinannesii Serenbayram1 1 dakika uyuyamıyorum artık geceleri gündüz de uyuyamıyorum gerçi nefes alamıyorum burnum hep tıkalı midem de aşırı yanıyo ilaç içiyorum ama artık banamısın demiyo
Serenbayram1 yamacinannesii öyle gerçekten zaten basından çok bulantılı bir hamilelik geçirdim henüz 2 haftadır yok şimdide uykusuzluk var
Serenbayram1 Firstlady oh maşallah ne güzel dillendirme bence ne söylersen hemen tersini yaşıyorsun hamilelikte deneyimlendik 😂😂
Umudayolculuk36 Serenbayram1 önceden bende öyleydim şimdi artık halsizlik yorgunluk var sürekli uyuyorum herkesde farklı demekki canımm:/