Pnaar34 seni o kadar iyi anlıyorum ki annelik iç güdüsü işte insanlar hemen eşimde dahil bi sıkıntı olsa aldıracak mısın diyorlar aldırmayacam elbette ama insanın aklına neler neler geliyor yüreğini ferah tut. Bak iyi düşününce iyi şeyler olduğunu o kadar iyi anladım ki ikili de içim bi kötü oldu bi yerlerden araştırırken aşırı yüksek gelmesi de sıkıntıymış diye kendimce geçirdim ya olur falanda allah korusun dedim onu kendimce bi korku edindim ve başıma geldi. Üçlüye giderken herşey çok güzel gidecek eminim diye pozitif düşündüm ve dua ettim çok şükür ki moralimi bozmadı doktor 19. Haftada da detaylı yaptırdım oraya giderken de içim rahattı kendini hep pozitifliğe yönlendir inşallah güzel sonuçlar alırsın. Sağlıklı sıhhatli kucağımıza almayı nasip etsin Rabbim ❤️❤️❤️