Yavasi Belki alakasız gelecek ama aynı haftalarda aynı şikayet bende de vardı, karın ağrısı yoğundu.
Doktoruma söyledim. Genelde sürt üstü yatınca oluyordu. Kesinlikle yatmaman lazım, bebeğe kan gitmiyor o yüzden hareketi artıyormuş. O da bende ağrı yapıyormuş. Yani eğer siz de benim gibi sırt üstü yattığınızda oluyorsa dikkat edin. Çok tehlikeli. Onun dışında sırt üstü yatmıyorsanız sancılar normal diye biliyorum, ama sizi rahatsız ediyorsa doktora görünün derim