Ama bebeğim küvez de 😥 kakasını yapmış onu da yemiş solunum da azcık zorluk çekiyordu küveze aldılar 😭
Benimle aynı durumu yaşayan anneler veya yakın çevresinde böyle olan anneler var mı.?
Yardımcı olup dua eder misiniz.? Anneler.? Allah razı olsun şmdiden hepinizden..😥