Ayseecrin Kizlaar ölüyom sancım var nst de çıkıyor ama düzensiz ve acilmamda yok hiç sırtımı yere koyamıyorum ne yapsam bana akıl fikir nolur dayanamıyorum yaa off allah hepimize kolaylık versin nolur dua edin 😭😭😭😭😭😭😩😩🥱😫😫
Melekd Ayseecrin bendede şuan ağrı var 38 haftadayım. Belim ve kasıklarım ağrıyor. Kasıklarımdaki ağrı adet sğrısı gibi sancı veya kasılmamı sayılıyor. Sizdeki nasıl
acemianne78 Ya bende çok kötü durumdayım şu an nasıl sancı dediğiniz şey tekme gibi ama devamlı hareket var değil mi bi de bulantım var benim ağzımda kötü bir tat var şizde de var mı
Ayseecrin acemianne78 yok cnm benim bebek toplaniyor birde sanki omurgami birbirinden ayiriyorlar nefes dahi alırken batıyor
Ayseecrin Melekd düzenli bir şekilde geliyormu o önemli benim düzenli gelmediği için gerçek doğum sancısı sayılmıyor
Nergis1901 Dert ortaklarim😪😪ayni durumdan muzdaribiz. Ne gecem var ne gunduzum daha 36+4um shimdiden bile cok korkuyoru. Ya hemen gelirsee diye