Kızlar başlıktada yazdığım gibi artık son haftalarda olmama rağmen göğüslerim çok yumuşadı ilk aylar sütyen bile acı veriyordu çok hassastı ama şuan neden yumuşadı acaba sütüm olmayacakmı? Yada normalmi bu durum? Normalde adet olacağım zaman bile çok feci göğüs hassasiyeti yasayan biriyim şimdi eğer süt doluyorsa neden hiç acımıyor yada neden bukadar yumuşadı acaba