Merhaba kızlar ben 34+1 haftalık kız bebeğe hamileyim 24 yaşındayım ve Normal doğuma niyet ediyorum 36.haftam da kontrolüm var. Bu haftadan sonra hastaneye gidiş geliş sıklığım ne olacak Doktorum doğumu konuşacağız dedi süreç nasıl ilerleyecek. Bana şunu bilmelisin gibi önerileriniz varsa bilgilerinize talibim Teşekkür ederim 😊🙏