Buraya sevinçle doğuruyorum diye tag açmıştım ama halen hastanedeyim 😔
3 Kasım 00.10’da suyum geldi , tamamı gelmedi. Bizde enfeksiyon oluşmasın diye hastaneye başvurduk, hastaneye geldim 1 parmak açıklık var sabaha kadar öyle bekledik. 7 de kendi sancılarım başladı ama ilerlemedi, 11 de suni sancı takıldı. Şu saat itibariyle halen suni takılı ve açılmam 2 parmaktan öteye ilerlemiyor. Hastane şehir hastanesi. Sezaryen diye yalvarıyorum çünkü 16 saate yakın suninin sancısını çektikten sonra feryat figan bağırıyorum; çocuğu kucağıma almayı geçiyorum bazen bunu yazarken bile utanıyorum canım çok yanıyor. Ama sağlığımız yerinde diye sezaryene almıyorlar. Çok kötü hissediyorum 😢 bu durumu yaşayan var mı açılana kadar 48 saat bile olsa bekleyecek miyim 😞