Halime0638 seyma-coskun-35 ben cok erken başlamışım yaaa offf cok mutsuz edici bisey keşke uykum olmasa benimde ama uykusuzluk dan gözüm acilmiyo uyuyamıyorum da yalvarıyorum Allahim nolur diye yok olmuyor cok zormus cok
Halime0638 nurunhayali evet bide iç daralması çok uyuz edici derin nefes alasın geliyor üstüne öküz oturmuş gibi zaten bilmiyorum nasil gecicek bu günler
Halime0638 Karellll nemli tut sürekli yine mi kaşınıyor kasidikca daha kötü olur ne yap biliyor musun bezi nemlendir yapistir kaşınan yerine hafif islat ama islak olsun yani işe yarar bence de oda nereye kadar bilemedim valla
Karellll Halime0638 kan tahlili vermiştim dün bugün çıktı karaciğer emzimlerim yükselmiş bundan dolayı kaşıntım çokmuş yarın kendi doktoruma gideceğim kontrole inşallah allahın izniyle önemli birşey yoktur