12mommy 36 haftadan itibaren doktorlar bakabiliyorlar. Ancak öncesinde nst sonuçlarında veya aksi bir durum yaşamazsa bakmaz zaten doktorun. Ben 4 defa catı muayenesi oldum. İşin aslı açıklası cok acın olmuyor ama kendini kasmazsan tabi. Sadece süreci cok yaşarsan bunalıyorsun artık. Doğumda sık sık yaşayacağımız şeylerden biri eğer normal doğum düşünüyorsanız tabi. Ben artık çatı muayenesini o kadar kabullendimki akışına bıraktım. Şuan 38+5 deyim henüz doğumum gerçekleşmedi. Ama kendini sakın sıkma bu konuda