Hrygkcshn Sabah suni sancıyla başlayacak ne kadar sürer bilmiyoruz iyi düşünmek istiyorum açıklığım 1,5 cm sizce doğurabilir miyim tecrübeliler yazabilir mi içim kıpır kıpır
Busra_gunyuzlu Hrygkcshn bende cuma sabahı sunı sancı ıle başlatacak cuma günü 39+2 olacağım bende açılmam yok ama enfeksiyon varmış bende her ıhtımale karşı doğumu başlatalım fıtıl ıle sunı sancı ıle açılma nasıl olacak bende düşünüyorum suan bıle uyuyamıyorum ben 🤷🏼♀️🙏😔 40 I beklememize gerrk yok dedı çünkü sancım gelmıyor bı türlü
Seragurkan Hrygkcshn kaç haftalıksınız neden eve gönderip açılmanızı bekletmiyor doktorunuz benimde şuan sizin gibi açıklığım var ama evde sancımı bekliyorum gelsinde açılmam olsun diye. Suni sancı en son çare olmalı diye düşünüyorum.
Cerensultan Hrygkcshn ilk doğum mu 7 cmden aşağıya almıyor ama sunide bı sorunun yoksa acilmam olursa dogurabilirisn ikinmayi güzel yap ozamn rahatlıkla birde 3 nefesi alınca zorlama kendini iki nefes ikin birak
Hrygkcshn Busra_gunyuzlu ay hadi hakkımızda hayırlısı olsun heyecandan uyuyamıyorum sabah napcam bilmiyorum ıkınırken uyurum herhalde😅
Hrygkcshn Seragurkan 39+2’yim bebeğin hareketlerinde sıkıntı var o yüzden riske atmadan suniyle başlayalım dedi de inşallah iyi geçer
Seragurkan Hrygkcshn o zaman riske atmaya gerek yok tabiki. İnşallah güzel haberlerle bebeğinizi kucağınıza alırsınız🤲🌸
Busra_gunyuzlu Hrygkcshn güldürdün yaaa Merak etme hıcbır şey olmaz sağ saglım kavuşursunuz birbirinize 🥰🥰🥰🥰🙏🙏🙏