Senemg Merhaba arkadaşlar gebeliğini erken öğrenen anne adaylarının belirtileri nelerdir acaba? Planlı bir birliktelik yaşadım, bacaklarım uyuşuyor belim çok ağrıyor Karnım kasıklarımda ağrılar var gazım yine aynı şekil fazlasıyla akıntım var adetime 2 gün kaldı test yapmalımıyım
Bskrt Senemg Bende de bel ağrısı, meme hassasiyeti olmuştu regl olacakmş gibi hissediyodum. Erken sonuç verem testten aldım iki gün kala çıktı, 1 gün kala da kan verdm 400 çıktı
ygmrcglyncn Senemg bence en sağlıklısı adet gecikmesini sabredip beklemek çünkü adet oncesi beta yüksek dahi olsa kimyasal gebelik olabiliyor boşuna kendini üzmemiş olursun en iyisi 2 gün geçmesini bekle daha güvenilir olur.Ben de geçmiş aylarda oldu mu diye heyecan yapıp adet oncesi beta yaptirdim 2.75 cikti ve hamile degildim ama hamile kaldığım ay adet gecikmesini bekledim 2 gün gecikti kan testi yaptirdim beta 990 cıktı
TugbaDerin Her kişi de farklı belirtiler oluyor benim ilk hamileliğimde farklıydı bunda çok farklı için rahat edecekse yap ben regl olacağım gün yapmıştım silik çıkmıştı biraz sabredip regl gecikince yapsan daha iyi olur tabii umarım olumlu sonuç alırsın 🙏
Fidashka Kişiden kişiye değişiyo Mesela bende bulantı baş dönmesi ve s. gibi şeyler olmadı ama kasık ağrısı göğüs şişkinliyi ve ağrımasının benim için değişiklik olduğundan şüphelenerek test yapmıştım