Ozlem2206 Saadettasoren canım çünkü henüz 5-6 cmlik bir bebekden bahsediyosun ve senin o hareketi hissetmen için (bu arada o hareket asla tekme şeklinde değil ilk etapta) sıvı dolu keseye öyle güçlü temas etmesi lazım ki keseyi geçip senin karın cildine ulaşması gerekir buda evet imkansız hele ki ilk gebelikse😀
Zehrayenianne Saadettasoren o nabız gibi atan bebeğin hıçkırıkları genelde 25 den 30 dan sonra hissediliyor bebeğin ciğerlerini geliştirmek için yaptığı bişey bir kaç dakika sürer aynı hıçkırık gibi devam eder sonra biter. Bebeğin tekmelerinden önce 20. Haftadan sonra hareketlerini hissedersiniz oynadığını sonra tekmeler başlar ani ve sert 😂 ben 38+5 im bazen canımı yakıyor öyle sert tekmeler yiyebiliyoruz ☺️
mekutlu12 Saadettasoren bende 15. Haftalarda sakin ortamda dinlenirken seğirme gibi iki üç kez pıt pıt olurdu çok kısa süreli ve neredeyse iki üç günde bir hissederdim ama dışarıdan dokunarak hissedilicek bişey pek değil. 17 de tesadüfen yine uzanmıştım elim karnımdaydı bebiş kasık bölgesine yakın oluyo genelde o zamanlar elime bi tekme hissettim ve onun tekme olduğuna eminim yani bağırsak hareketi gibi bişey değil elime çarptı 😀 ertesi gün eşimle otururken tekrar hareket ettiğini hissettim hemen dokundu çok hafif bi baskı uygulayınca aynı tekmeyi o da hissetti zaten o günden beri her gün düzenli hareketlerini hissedebiliyorum benim de ilk gebelik şimdi 27+3 zaten maşallah karnıma bakınca bile hareketleri görünüyo 🥰
Saadettasoren 1999luanne ama bazıları erken hissedebiliyor niye olmasınki onu anlayamıyorum sizde nezaman oldu
1999luanne Saadettasoren o kadar erken hissedeni duymadım görmedim 19ncu haftada . 20nci haftada da emin oldum de erken hissetseniz de bir kaç hafta sonra olabilir oda İkinci gebeliginiz ise erken hissedersiniz. İlk de geç hissedilirmis buralarda görüp duyduğumu paylaşıyorm sizinle
Cansuada24 Saadettasoren bende o haftalarda nasıl hissediyolar onu anlamıyorum doktoruma bende sordum hissediyorum diye 5 aydan sonra hissedilir suan rahim kasılmaları ve bagırsak hareketleri dedi 17 haftamda böyle kelebek cırpınması gibi hissettim suan 20 +5 deyiz suan evet gercekten hissediyorum
Anonim2015 İlk hamılelıgımde 24 haftadan sonra hıssettım ikinci hamılelıgımde 16 haftada net hıssedıyordum bu üçüncü hamılelıgım çok erken hıssetöeye başladım uc ayım doldu benegım içerde kıbırdıyordu hıssedıyordum
Saadettasoren Zehrayenianne bazıları erken hissetmiş burdaki anneler 14-15 haftalarında acaba bende nabız gibi hissettiğim hıçkırık gibi bişey heralde bence anladıgım kadarıyla ilk hamileliğim benim o yüzden merakımdan soruyorum
Aysun1981 ben 16. haftada hissettim. ilk emin olamadım ama zaman ilerledikçe daha güçlendi, şimdi 20. haftadayız. Dün eşim ilk defa elini koyarak hissetti. Kaç haftadir eli göbeğimde oturuyoruz, daha çok erken desemde 😂
Saadettasoren Aysun1981 bende yatarken hissettim gel dedim hıçkırık gibi ard arda atıyordu iki defa farklı yerde eşim dokundu oda dediki bir ara nabız gibi atan bişey hissettim o mu diye bence bagırsak guruldaması degildi yani sizdede nabız gibi oldumu hiç
Zehrayenianne Saadettasoren hıçkırık böyle tık tık tık düzenli bir dakika gibi bir süre devam eder sonra geçer hıçkırıktır o zaman ☺️
Saadettasoren mekutlu12 inşallah hıçkırık degilde tekmede hissederim artık hep elim karnımda hissetmek için bekliyorum ya sen düşün. 😂😇
blueberyy00 Saadettasoren hıçkırık için çok erken Bence haftan hıçkırık diyenler olmuş ama kendi haftalarina göre normali söylemişler çok zayıf hamile kaldım ve 7/24 oturup karnıma odakliyim düşün 16+4 de sanki hisseder gibi oldum emin olamadım şimdi 17 bitti 18 deyiz o hissettiğim şeyin daha belirgini oluyor ben sordum senin haftalarda bende de oluyordu bağırsak haraketi değildi emindim pıt pıt atıyordu elimi koydugumda da hissediyordum ama doktor kan basincin yukeldigi için ordaki atar damar nabizdan gelen haraket o demişti ilk hissediste öyle pıt pıt olmuyor genelde içerde bı kelebek çırpınıyor gibi oluyor sonra o git gide artıyor bence doktoruna sor
blueberyy00 Saadettasoren işte farzedelim ki hıçkırık yada bebek aynı yerde hissedersin o an ☺️ iki farklı yerden sana vurup derinden hissedecek kadar güçlü değil daha minicik doktoruna da danış yine en doğrusunu o söyler ama bende yaşadım bağırsak degil eminim demistim doktora doktorum nabız atmani hissediyorsun çok normal demişti 🌼