5 li takımlardan almıştım. Onlar büyük olur dedim 10 lu hastane çıkışı alayım diye. Üzerinde yenidogan yazıyor yani birde. Eve geldim bedenine baktim 3 ay yaziyor. Yani şimdi tek kalmıştı aldığım modeli de çalışan önerdi daha kaliteli diye. Geri gotursemmi bilmiyorum yani hepsi aynı mı bu çoklu hastane çıkışı setlerinin. Beden olarak büyük gelir mi bilmiyorum sizinkilerde beden ne yazıyor