Kızlar kış bebekleri için elektirikli ısıtıcı veya fanlı ısıtıcı aldınız mı? Malum banyo yaptırırken açmak için kullanacağım. Petekleri ne kadar açsam ısıtıcı gibi olmaz diye düşünüyorum bilemedim 🤷♀️😀 Alıp kullandıysanız önereceğiniz ısıtıcı var mı? (Fanlı, normal)