HanifeCeren Merhabalar 9 gün oldu buğün adetim gecikeli tam test yaptım ama tek çizgi çıktı ara ara sancılarım var gecende yazmıştım gebelik testi yap demiştiniz sizce hamilemiyimdir normalde düzenli oluyordum ama bu ay bilmiyorum kafam çok kaşırık
Asena17 HanifeCeren olsa cikardi kuzum bende ilk gebelik dusundugum zaman 10 gun gecmisti adetim den doktora gittim ultrasonla bakti bisey yoktu sonra ki gun adet olmustum ve hic agrim da yoktu vucut kendini hazirliyor gebelige
HanifeCeren EsraBu evet var ama bu seferki sancım bi farklı vuruyor mesela 5 dakka sonra geçiyor o şekilde
EsraBu HanifeCeren ben hamile kalmadan önce 2 ay düzensiz adet oldum her seferinde hamile oldunu düşündüm halbuki yıllardır hiç günü şaşmazdı 15 gün geciktiği oldu çok üzülmüştüm ama 3 ayda gebe kaldım çok şiddetli değil ama az az adet olcak gibi ağrım oluyodu hasta oldum olcam kesin bu seferde hamile değilim ama elimdeki son testi yapiyimde kalksın gözümün önünden dedim bi baktım çift çizgi şok olmuştum
Deletedmom15262 HanifeCeren gecikme nedenleri: Hormonlarda düzensizlikler Stres Kist Mevsimsel geçişler Eğer gebelik testi negatifse kanda da gebelik yoksa bu etkenler gecikme yapar 🌸