DryTrk kontrolde doktorum sorun olmamasına rağmen bu fitilli verdi enfeksiyon varsa giderir diye. 38 hafta olduk 10 gün kaldı doğuma en fazla. C kategorisindeymiş bu ilaç aklıma takıldı. Bebeğe zararı olur mu 🥺
MelisaMila DryTrk Yanlış hatırlamıyorsam bana da yazılmıştı. Kutunun içinde 2 tane vardı. 4 gün arayla kullanmıştım. Akıntı ve mantar için yazmıştı.
Dilekleklek DryTrk bebek için zararli olabilecek bakterilerin dogum sirasinda bebege temas ederek ona enfeksiyon bulastirmasini onleme amacli vermistir. Doktorunuzun verdigi ilaclari gönül rahatligiyla kullanabilirisniz. Zira enfeksiyon cok ciddi ve riskli bir durum hem anne hem bebek için
DryTrk MelisaMila bebek için zararlı olsa asla yazmaz biliyorum ama aklıma takıldı ya hu kadar az zaman kalmışken. Bi yan etkisi olmuş muydu
MelisaMila DryTrk Fitil kendiliğinden atıyor kendini suyun geldi sanma ben ondan panik olmuştum.Onun dışında belki kaşınma yapabilir.
DryTrk Dilekleklek tamam bu akşam alayım o açıdan düşünmemiştm drek C kategorisinde gebelikte zararlı falan deyince acaba dedim ağır mu olur Son hafta tam.. Çok teşekkürler 🙏🏻☺️